

Hver onsdag fra kl. 17.00 til 21.00 åbner vi dørene til vores hyggelige ÅBEN MADKLUB!🍽️
Kom som du er – alene eller sammen med en ven, søster, kæreste, kusine eller kollega – og nyd en afslappet aften med god stemning og et lækkert, varmt måltid. Her er der plads til både snak og grin og grimasser. Unge og ældre og børn. Søde og særlige og alt derimellem<3<3<3
Pris: 95 kr. for voksne / 75 kr. for børn
Ingen tilmelding – du dukker bare op, når det passer dig.
Vi glæder os til at se dig!
https://www.facebook.com/events/2851169361886606/?event_time_id=2851169395219936