Jeg spiller børneteater hver søndag i Absalon kl 13.30.. og starter allerede 4/1. Alle aldre Velkommen!!
Programmet er ikke slået op på Absalons hjemmeside endnu, så del gerne, tusind tak!
Og godt nytår❤️