VI GØR DET IGEN FOR 45. GANG💥🙂🧺🏃🏽‍♂️‍➡️
Financial Flamingos, Vi skulle have trænet og Stafet & Strategi-holdet – vi glæder os til at se jer til 5 km løb eller walk 🍾🚶🏽‍♀️😊