

Kære alle,
Fællesklang Indre By inviterer hermed til sommerkoncert! Koncerten kommer til at foregå torsdag d. 11 juni kl. 19.30 i Festsalen på Store Kannikestræde 19 i København.
Vi synger de sange, vi har øvet i løbet af foråret og måske en fællessang eller to. Der er gratis entré og dørene åbner kl. 19. Bemærk er der er begrænsede pladser, så vi opfordrer til at komme i god tid hvis man vil være helt sikker på at få plads.
Vi glæder os til at se jer og synge for jer!