

Kære spejdere, forældre, søskende, venner af 6.-7. Sundby samt andre interesserede ☀️
Traditionen tro holder vi Skt. Hans d. 23/6 kl. 17 hos 6.-7. Sundby på Formosavej 40.
Vi tænder bålet allerede kl 19.00, så både store og små kan få fornøjelsen af bål, sang og samvær. 🔥🎶🎵
Ligesom sidste år vil det være muligt at købe mad og drikke til gode priser, og spejderne arbejder hårdt på at lave forskellige sjove boder og aktiviteter.
Program:
17.00 Dørene åbnes
17.15 Grillen er åben og mad kan købes
19.00 Bålet tændes og vi synger “Skt. Hans Visen”
21.00 farvel og tak for i aften
💙 Dette er et åbent arrangement for alle der interesserede i at støtte spejdergruppen 6.-7. Sundby 💙 Se mindre