

Så er det igen blevet tid til Østerbro’s tegneserie træf, nu nummer 5 af slagsen.
Det vil som vanligt komme sælgere udefra, som sælger ud af deres overskydende guld.
Man kan som altid bare komme forbi og få en hyggelig snak om tegneserier.
Jeg giver en kop kaffe og 25% rabat på alle tegneserier i butikken på dagen.
Har man lidt man vil sælge ud af, så kontakt butikken på messenger.
vel mødt.
Bastian og Tue.