

Kom med til en Sankt Hans aften, hvor der er plads til både sorg, kærlighed, stilhed og bevægelse i fællesskab med andre mødre, der har mistet et barn.
Aftenen vil bestå af:
– En personlig intention for aftenen.
– Guidet mindfulness og blid bevægelse
– Samtale og refleksioner
– Vegetarisk middag i haven
–
Opsamling og hygge omkring vores Sankt Hans bål.
Aftenen faciliteres af pilates- og mindfulnessinstruktør Sandra Vlachakis og sorgvejleder Sarah Vilje, forfatteren bag “Vilje giver gaver”. Begge har selv mistet et barn.
Der kræves ingen erfaring med mindfulness eller bevægelse for at deltage.
📅 23. juni 2026
🧡 Max 8 deltagere
📋 995 kr.
💌 Tilmelding via mail:
tilmelding@efterlivstudio.dk
🌱 Der sker noget helt særligt, når mødre, der har mistet deres børn, er i samme rum. Det giver en naturlig åbenhed for både at kunne grine og græde sammen, fordi man ved, at alle i rummet forstår, hvad man bærer på.
Derfor glæder vi os meget til at byde 8 mødre velkommen i vores nye, rolige oase på Frederiksberg.
Der er også mulighed for at deltage i vores Sommer Cirkel
9. juni til reduceret samlet pris.
For mere info: tilmelding@efterlivstudio.dk
Kærligst Sarah og Sandra.