Vi holder det vellykkede sankt hans igen i år!❤️💚
Det bliver en aften fyldt med hygge, godter og latter!
Programmet er på vej, men vi kan allerede nu afsløre, at der kommer cirkus, fællessang, hoppeborge og selvfølgelig et dejlig stort bål!🍀🍀
Vi tænder bålet omkring kl 18, så de små også kan nå at være med og lave evt lidt snobrød inden de bliver trætte og søvnige.😴😴