

Glæd dig til Sankt Hans aften på havnefronten, når vi fejrer midsommer tirsdag den 23. juni.
Sankt Hans er en af vores absolut favoritdage på året og efterhånden blevet en fast tradition hos os – en fejring af lyse sommernætter og den helt særlige stemning, der opstår, når vi samles omkring bålet på kajen.
Vi tænder bålet, synger midsommervisen og nyder sommeren i de maritime omgivelser.
Fra kl. 16.00 kigger både Aperol og Tanqueray forbi og står klar med forfriskende spritz og kolde drinks, som kan nydes på kajen hele aftenen.
Vores køkkenchef Daniel fra Patagonia Grill griller på kajen, og Valentin fra Nonna Regina serverer hjemmelavet italiensk gelato – også fra kl. 16.00.
PROGRAM
16.00: Patagonia Grill griller tacos på kajen – vælg mellem chorizo, oksekød eller grillede grøntssager 2 for 120,-
16.00: Nonna Regina serverer gelato på kajen
16.30-18.30: Gratis blomsterkrans binding med RHODflowers
16.00-19.30: DJ
19.30-21.00: Live musik
21.00: Sankt Hans bålet tændes
21.00-00.00: DJ
Vi har plads både ude og inde, og der plejer at være rift om bordene – så vi anbefaler at reservere i god tid. Book dit bord her: https://seasidecph.dk/
Du er selvfølgelig også meget velkommen til bare at kigge forbi. Vi har højborde, bord-bænkesæt og solstole på kajen – perfekt til en afslappet sommeraften med et glas i hånden og udsigt til flammerne, der danser.