

🎬 Sommerbio er tilbage på BaneGaarden!
Hele sommeren er storskærmen på plads igen – og vi inviterer til film under åben himmel, omgivet af grønt og historiske trælader, midt i Jernbanebyen.
I år er der film for både store og små, det er gratis at deltage og du skal bare møde op. Vi kører efter først-til-mølle, så kom i god tid og find en plads. 🌿
🍻 Mens filmen ruller, holder vi baren åben med kolde og varme drikkevarer, både med og uden alkohol, og vores seks fristende madboder byder på 100% økologisk street food. 👉 Bemærk at egne mad- og drikkevarer ikke må medbringes.
📅 Programmet opdateres løbende – juni-programmet er klar nu, og vi poster løbende programmet for juli og august herinde, samt på Instagram, i vores nyhedsbrev og på hjemmesiden.
Vi glæder os til at samle jer til Sommerbio og fællesskab – midt i byen, men med plads til at trække vejret.
Hvem skal du have med til Sommerbio? 💚