Søndag den 7. juni kl. 15.00 danner Garnisonskirken på Sankt Annæ Plads rammen om en helt speciel sommerlig koncertoplevelse. Publikum kan se frem til en koncertoplevelse i særklasse når den danske stjernepianist Katrine Gislinge spiller sammen med Det Kongelige Kapels Blæserkvintet, der samler af fem musikere med rødder fra Det Kongelige Kapel – verdens ældste orkester.