

SYNG I SAXOGADE!🎶
Torsdag den 11. juni inviterer Café Sonja til en Syng i Saxogade!
For når vi synger sammen, sker der noget særligt: Vi forbinder os, slipper hverdagen og finder glæden i fællesskabet.
Korleder Amanda Berglund guider os trygt gennem opvarmningsøvelser, nye og kendte sange hver gang. Det er helt gratis at deltage og alle aldre er velkomne ❣️ Kom alene eller tag en du kender under armen<3
Kommende datoer for Syng i Saxogade:
Torsdag d. 11. juni kl. 17-18.15
Torsdag d. 2. juli
kl. 17-18.15
Torsdag d. 6. august
kl. 17-18.15
Torsdag d. 29. august
kl. 17-18.15
Mere om Amanda:
Amanda Berglund (de/dem) er uddannet fra klassisk musikkonservatorium i København og har en særlig interesse i at skabe fællesskaber gennem kor og sang. De arbejder som musikpædagog for både børn og voksne og er blandt andet korleder for Accantus, som optræder til kor-events ved festlige lejligheder.
https://www.facebook.com/events/1312961700402026/?event_time_id=1313034023728127